Alternatív vitarendezés
Bármely fogyasztó panaszát vagy reklamációt kezeli az eladó elsősorban elektronikus címen a következő linken teheti meg: garancia@maxstore.hu.
Tájékoztatást a vevő panasz lebonyolításáról elküldi az eladó a vásárló e-mail címére, ahonnan a panasz vagy a reklamáció el volt küldve, ha a vevő nem ad meg egy másik címet.
Abban az esetben, ha a reklamáció vagy a panasz nem lesz lebonyolítva a vevő teljes megelégedésére a vevőnek lehetősége van fordulni a Magyar Kereskedelmi Felügyelethez, amely illetékes az alternatív vitarendezéshez. Eljárás kezdődik írásos javaslattal, amely kellékei meg vannak határozva a § 20n törvényben 634/1992 sz. Gyűjt., a fogyasztó védelemről, későbbi rendeletekkel módosítva.
A javaslatot az eljárás elindítására lehet benyújtani 1 éven belül attól az időponttól, amikor a vevő először alkalmazott panaszt vagy reklamációt. Minden információ a az alternatív vitarendezésről szerepel a honlapon:
A vevő jogosult használni a platformot a fogyasztóvédelmi viták rendezéséhez, amely a következő linken található: Online vitarendezés