Alternatív vitarendezés

Bármely fogyasztó panaszát vagy reklamációt kezeli az eladó elsősorban elektronikus címen a következő linken teheti meg: garancia@maxstore.hu.

Tájékoztatást a vevő panasz lebonyolításáról elküldi az eladó a vásárló e-mail címére, ahonnan a panasz vagy a reklamáció el volt küldve, ha a vevő nem ad meg egy másik címet.

Abban az esetben, ha a reklamáció vagy a panasz nem lesz lebonyolítva a vevő teljes megelégedésére a vevőnek lehetősége van fordulni a Magyar Kereskedelmi Felügyelethez, amely illetékes az alternatív vitarendezéshez. Eljárás kezdődik írásos javaslattal, amely kellékei meg vannak határozva a § 20n törvényben 634/1992 sz. Gyűjt., a fogyasztó védelemről, későbbi rendeletekkel módosítva.

A javaslatot az eljárás elindítására lehet benyújtani 1 éven belül attól az időponttól, amikor a vevő először alkalmazott panaszt vagy reklamációt. Minden információ a az alternatív vitarendezésről szerepel a honlapon:

Fogyasztóvédelmi hatóság

A vevő jogosult használni a platformot a fogyasztóvédelmi viták rendezéséhez, amely a következő linken található:  Online vitarendezés

1